fredag 19. juni 2009

Bilder frå London...

Ja, då va eg tilbake frå nokre flotte dager i London. Eg og mamma kosa oss skikkelig med shopping, gallerier og serverdigheter. London er ein by eg ikkje fikk nok og har veldig lyst tilbake dit og sjå meir av det eg fikk sett og ikkje sett.


Her er nokre bilder.

Frå flyet frå Norge.


Ein eller anna kino i Soho trur eg. Syns den skoen var litt kul.


Big Ben, parlamentbygningen og the weal.



Horse gards. Såg dei dagen etter på hest, utrulig stilig å sjå dei i arbeid.

Når eg kom heim fant eg ein komfulut med eit stempel i, eg sjekka litt rundt og fant ut at eg er vinner his art pieces igjen med oppgåven "dette vil eg lære". Mitt bidrag finner du her. Og innlegget hos art pieces finner du her. Gleder meg til å ta i bruk stempelt frå papirgleder som eg var så heldig å få.



Og til slutt Chanin i dag med kosten inne. Trur ho ville vaske eller koste stua. Si vel egentlig ikkje nei til deg eg, men morosamt syns eg det var.

2 kommentarer:

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Flotte Londonbilder! Har vært i London tre ganger men har kjempelyst til å dra tilbake. Det er så masse å gjøre og se, så det er umulig å få med seg alt man vil på en tur (med mindre man er der leeenge og har masse penger;-))

Gratulerer med velfortjent Art Pieces-seier. Setter stor pris på dine bidrag!

I bloggen din er det en award til deg. :)

Håper du har en fin dag.

Klem, Lise

veronika sa...

Så fine bilder! Har enda mer lyst til å dra til London nå! (skal dit snart da)