onsdag 25. mars 2009

Sukkersøt # 33, clean and simpel

Eg har prøvd meg på ei kort til sukkersøts utfordring, lenge sea sist no. Denne uka vil dei sjå så klarte clean and simpel cards eller på godt norsk minimalistisk kort.

Eg føler det var ein ganske grei oppgåve, men det er rart med vanene og kva enn har på kortet uten å tenke så mykje på det. På mitt kort har eg valgt eit ganske detaljert stempel (tim holtz) som eg føler tar mykje av oppmerksomheten. Panelene har eg valgt å gi litt farge for å lage ein heilhet. Alle linjene mine er enkle og klare og eg føler derfor at det kan gå under betegnelsen minimalistisk.

Stempel: tim holtz. Blekk: distress ink-walnut stain,archival ink-jet black. Papir: div kartong, notat side frå making memories. Annet: crackle paint- fired brick, old paper. Rub-on frå ett trykk.

2 kommentarer:

Bente sa...

Så stilig kort!

Hanne sa...

Kjempeflott, Solbjørg! Likte så godt fargene og detaljene som er der uten å ødelegge fokuset på bilstempelet...

Takk for at du ble med på utfordringen, ha en fin søndagskveld :)