tirsdag 17. mars 2009

Art pieces utfrodring #12, ASIA

Ny veke, nye muligheter;) Vell... Det er i verfall tid for nytt bidrag til art pieces sin utfrodring. Denne veka er temaet asia. Det fyste eg tenkte på var geisha som er typisk for japan og som er kunstnersik utførende personer.

Eg har brukt eit bilde eg fant på internett, dette har eg manupulert litt på photoshop. Og teikna nokre kinesiske tegn, styrke og kvinne (god blanding av to land der:( jaja...). Deretter har eg brukt dabbere, diamond glaze, perler, crackle paint og perler.


Beklager kvaliteten på bildet.
Papir: kopipapir, akvarell papir. Annet: halv perler, svart tusj, crackle paint- fired brick og pine needles, diamond glaze, dabber- butterscotch.

6 kommentarer:

Benedicte sa...

så flott atc du har laget;-)

klem fra Benedicte

Gry-Heidi sa...

Wow, denne var skikkelig flott !!
Takk for at du deltar :)

Klem, Gry-Heidi

Fredhøy - Gro sa...

Oi! Denne var knallfin!!

Takk for at du deltar!


Klem, Gro

Joanna sa...

Nydelig ATC fra deg:)Likte bildet og fargene veldig godt.

Anette sa...

Nyyyyydelig atc Solbjørg!

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Nydelig ATC. Likte dette motivet kjempegodt, og detaljene du har lagt til. Kjempebra!

Takk for at du deltar!

Klem, Lise :)