tirsdag 3. mars 2009

Art pieces- Utfordring #9 09 Ønske vinterferie

Ja, då va eg tilbake i Norge etter ein weekend i Milano. Eg har besøkt ei vennine som er au pier der. Det var perfekt timing, eg fikk med meg både karnevalet og litt av mote uka. Show room til sko designeren Cesare Paciotti og vinter kolleksjonen 4U, litt sightseeing med bland anna Il Duomo som foresten var kjempe flott og over all forventning for ein som studerer kunst historie, st. Maria delle Grazie og vittorio emanuele galleriet med alle dei kjente merkene som dior, gucci, louis vuitton. Også klart mykje god mat og drikke!
Bildene kjem seinere!

Her kjem endelig mitt bidrag til Art Pieces utfordringen uke 9. Heilt i siste liten, men håper det ikkje er for seint.
Eg har tegna sjølv denne gangen. Husa forestiller stølen og hjertet forestiller familie og folk eg setter pris på. Ellers ønsker eg meg ski turer og fint vær. Motivet er fargelagd med distress ink.

Blekk: div distress ink. Papir: akvarell papir. Annet: div Lee plume tusjer, svart tusj, distress crackle paint- weathered wood.
Og tilslutt ein film eller photo story med det siste prosjektet på skula, No sky limit- columns and places.

1 kommentar:

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

For en fin og koselig ATC.
Neida, du er ikke for sen. :)

Takk for at du deltar!

Klem, Lise