torsdag 9. oktober 2008

Muffinskort...

Dette er eit kort eg lagde ein gong på sein sommaren. Inspirasjonen fant eg etter litt blogsafari, som for øvrig er ein av mine store tidsfordriver om dagen, i Åshild sin blogg. Nok ein gong må eg bare si, Åshild lager nydelige kort og som eg beundrer henne stort for.
Eg fikk lyst til å lifte dette geniale kortet og idèn.
Så her er då min versjon:

Eg har også brukt alkohol blekk.
Baksiden er det plass til å skrive ein personlig helsing. Sjølv er eg ikkje særlig fornøyd med kordan baksiden vart i forlhold til det eg hadde tenkt, men så er det då ein gang sånn at det er ikkje alt som går som enn vil.


Stempel: En liten hilsen- ett trykk. Blekk: Div alkoholblekk, stazon: Jetblack. Papir: Glosykartong, lysebrun kartong. Annet: Blomster, brads, kvit og svart tusj, div bånd, brads, charm, lim.

Ingen kommentarer: