tirsdag 28. oktober 2008

Juletre...

Ja, då var det kanskje på tide å vise fram det eg har dreve med dei siste dagane. No er det nesten ferdig og eg er ganske overraska av at denne idè`n faktisk fungerer ganske greit.
Malene til dette treet har eg lagd heilt sjølv. Dei fungerer ganske bra sammen, men var litt vakselige å sette sammen. Eg har også strevd me då få like deler nederst, men det har eg løst med å lage ein sokkel eller juletrefot om du vil av brun cenit.
Julekulene er også min egen mal, der eg har brukt ansikter frå magnolia, ansiktene speiler seg liksom i julekula som er embossa med klart embossingpulver og punta med scrappers floss.
Det gjenstår fortsatt ein del små puss, som litt farge på nokre limputer og litt lim her og der.


Her er treet før det pyntes ordentlig. Malt med kvit akryl maling og embossa med sølv.



Og her er juletrefoten.











Her er deler av pynten.



Pynta med peperkake knapper, blomster, snøkrystaller, palletter, hjerter og kristornblader.



Detaljer av pynten.



Stempel: Div frå magnolia, div få panduro, hjerter frå ett trykk med hilsen frå hjertet, tekst frå kreativ hobby, pepperkake stempel. Blekk: Versamark, stazon- jetblack, forest green, brilliance- moonlight withe, div distress reinkere. Papir: Brazzill: to nyanser grønn, Akvarellpapir, mønster papir, raud kartong. Annet: Lee plume tusjer, kvit, raudt og sølv embossingpulver, blomster dies frå Qk, pepperkake knapp, snøstjerne pynt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei.. Kjempe stilig juletre, kan du lage et stort et til og ha i stua?? tjihi... Du er flink med henda dine du, kjempe flink til og lage kort og ting med papir..
Nuss nuss