tirsdag 14. oktober 2008

Bursdagskort til min kjære venn og svigersyste.

Min kjære svigersøster har hatt bursdag og så klart måtte ho få eit kort. Pågrunn av haustferie, hadde eg ikkje tilgang på utstyret mitt og var derfor nødt til å bruke deg eg hadde. Så derfor vart det eit kort med ei kalenderside frå ei gammal skuledagbok og ein kleslapp.

Stempel: paperbagstudio. Blekk: stazon jet black, distress ink walnut stain, versacolor burgundy. Papir: Brazzil, kalender side. Annet: Kleslapp med tråd, svart tusj.

Ja, eg har hatt haustferie, og det va kjempe gødt. Må vise nokre bilder. Ei morgo våkna vi til snø, det var til stor glede for enkelte, men til litt større fortvilelse for andre (med tanke på vinterdekk!). Chanin fant ut at ute i snøen var det kjempe fint å leike og sringe rundt. Her er eit bilde tatt på ein av mange turar ute, Golsfjellet.

Dette bildet er vel tatt sånn ved 9-tida ein søndagmorgon. Nydelig!


Takk til alle sm beøker blogen min, og takk til alle som legger igjen ein komentar eller eit spor.

Ingen kommentarer: