mandag 8. desember 2014

Restegarn: Litt Cliff Hat

Del 13 av serien om restegarn.

Eg skulle egentlig strikke Cliff Hat som er ei lue oppskrift eg har hatt lyst til å strikke lenge. Men så leste eg verken oppskifta eller brukte garn som passa, så då bare strikka eg etter lysten. Lua er meir inspirert av den oppskriften enn eg har fulgt den, meir etter min fantasi. Målet var å bruke opp rester fra freestyle lageret, noko eg nesten klarte. 

 Eg syns det var moro å strikke med så mange forskjellige farger, og å sette dei sammen på forskjellig vis. Kvit som bare, og så måtte alle fargane gå igjen minimum 3 ganger. Også i fellinga er det litt mønster.
Lua vart liten. Den passer eit lite damehode, men sånn går det når ein ikkje sjekker måla før ein begynner å felle. Eg kunne nok strikka ein cm eller to til. Uansett, den finner nok ein eiger, inntil videre er det fint å ha den liggande.
Garn: Freestyle
Pinne: 4
Vekt: 76g
Oppskrift: Inspirert av denne oppskriften (Cliff Hat).

Ingen kommentarer: