søndag 31. august 2014

August

Så viser kalenderen siste dagen i august og vi er klare for haust med frisk luft, gule blader, haust mote, frost og ikkje minst strikka plagg og tilbehør. Eg gleder meg til det, spesielt etter den fine sommeren vi har hatt. Håper hausten blir fin og lys. 

I august viste eg fram litt av det eg har strikka den siste tida. Eller det vil si eg fikk strikka ferdig to gaaaamle UFOer. Deilig! Så viste eg fram ei ny lue i restegarn serien. 

For september: Ønsker å få ferdig Lerwicken og strikke ein haustgenser som eg kan bruke i skinnjakka. Eg ønsker også å koma lenger på Fantasikofta.  
Også skal eg løse mysterier:
Tori har igjen starta med mysteriestrikking av votter. Det heile foregår på ravelry i gruppa i make mittens, her. Første clue blir lagt ut 1.september. 

Ingen kommentarer: