mandag 14. juli 2014

Restegarn: Super mjuk lue

Del 6 av serien om restegarn. 
Denne lua er rester av diverse Faerytale og mohair lignande garn, blandt anna etter FWSS-lua eg strikka i vinter. Godt å få brukt nokre nøster som er begynt på.
Hovedfargen er blå (faerytale), men har også brukt  kvitt og turkis mohair garn sammen med den blå. I toppen måtte eg også brukte litt rosa faerytale sammen med den blå.  Eg gikk tom for den tynne kvite mohair tråden, så det blei litt striper i toppen. Kombinasjonen gir eit spettete utrykk, der ingen partier er like. Restegarn trenger absolutt ikkje gi kjedelige strikkeplagg!
Eg har brukt ein felling som gjør at toppen blir rund. Lua er litt kort, så eg trur den passer bedre til små hoder, kanskje eit barn. Den blir ei gave.


Pinne: 4 og 4,5
Garn: Faerytale fra DSA og mohairgarn (tynt), strikka med dobbel tråd.
Vekt: 51g
Oppskrift: La opp 80m, ein slags versjon av FWSS-oppskrifta, men med ribbekant nederst. 

Ingen kommentarer: