torsdag 31. juli 2014

Juli

Juli har vært sommermåneden av alle. Varmt og fint vær har bydd på mindre strikking enn før, men det er ikkje kver sommer som har vært som denne.


I juli har eg blandt anna strikka på Hardangervidda (kan leses om her), blogga om ei restegarn lue til (kan leses om her), Super mjuk lue, og begynte på Fantasi kofta som eg har strikka ein del på i juni (kan leses om her).

Andre ting eg har gjort i Juni:

1: Utsikt fra ein av mine mange joggeturer i skogen. 2: Kakao og Vaffel på Pellestova. 3: Selskap av katten, Lussy. 4: Nydelig utsikt på Skogshorn. 5: Sjå etter Sauane som går i åsen. 6: Strikker og tegner mønster til Fantasikofta. 7: Været skifter fort. 8: Ein av dei flottaste utsiktene eg veit, på stølen. 9: Det er fint på Gribbe om sommaren også. 10: Meg på Hardangervidda med Hardangerjøkulen i bakgrunnen. 11: Bortskjemd med sånne flotte joggestiar.

Ingen kommentarer: