fredag 2. mai 2014

April

April betyr opptrapping mot eksamen, og så var det påskeferie. Påskeferie med ski og fint vær, som vil si lite strikking egentlig.

Eg har vist fram to av luene eg strikka i restegarn, dei kan du sjå her og her.

 

Så fikk eg endelig vist fram sinnasau jakka mi, innlegget finner du her.

Eg har strikka ferdig bolen på Next Year in Lerwick, og eg er kjempe fornøyd med fagrevalg. Den er moro å strikke. 
Tuin har eg stort sett latt kvile, bortsett fra to dager i påska då eg trengte noko enkelt å strikke på. Den nærmer seg ferdig på bolen den også.

Ein dag fant eg ut at eg skulle ta fram ein gamal ufo som har plaga meg lenge at ikkje var ferdig. Det verste var at dei bare mangla tommler så var dei ferdig. Endelig er pulvantene Augusta ferdig! Eget innlegg kjem... Oppskrift her.


Så fant eg ut at eg ville strikke vottar igjen. Moro med eit enkelt, men engasjerande prosjekt. Vottar har alltid facinert meg, og spesielt etter eg begynte å strikke. Denne gangen hadde eg lyst å strikke noko som var fargesprakande og kanskje ikkje typsik meg i fargane. Selbu vott or not, oppskrift her.



I mai: Strikke ferdig enda ein Ufo, fortelle om Augusta og få ferdig fleire prosjekter.

Ingen kommentarer: