mandag 21. april 2014

Strikk i bruk: Kvikklunsj lue

Denne serien handler om ting eg har strikka og korleis dei blir og tåler bruk. Rett og slett ein tråd for dokumentasjon av garntype og oppskrifter. Eg kjem også til å publisere bilder av ting vi får eller strikk eg ser i bruk som inspirerer. Eg håper at dette kan bli en fast tråd framover og at det kan være interessant for andre også.

Kvikk lunsj lua som har gått som ein farsott over det danskeland har også min kjæres mormor strikka til alle som er i familien. Den blir brukt for andre sesongen og er eit populært hodeplagg. Eg syns også lua er fin og veldig veldig norsk. Eg skulle gjerne brukt min meir eg også, men eg brukar ikkje lue før eg må... No driv eg å funderer på om eg må strikke ei solo lue til min kjære sånn at han har noko å bytte på. Det er jo moro med desse norske ikonene på strikkeplagg.
Bildet er fra årets påske. Ein av skiturane i nyedelig vær i Tisleidalen, Valdres.
Oppskrift: Her.

Ingen kommentarer: