lørdag 26. april 2014

Restegarn: Bølge lue

Del 1 av serien om restegarn.
Eg bestemte meg for å strikke opp nokre einslege nøster eg hadde liggande av div garntyper. Nøstene egna seg best til luestrikking synes eg, og så synes eg det var ein motivasjon å strikke noko som var raskt og at eg kunne strikke mange forskjellige oppskrifter og mønster. 

Den første er strikka i Nepal fra Drops. Eg husker ikkje kor mange masker eg la opp, men lua vart i barnestørrelse. Mønsteret er enkelt å strikke. Eg kunne gjerne brukt farger som har større kontraster, men det var det eg hadde liggande. Kjempe greit med sånne små prosjekter innimellom, eg er fornøyd!
Pinne: 4 og 4,5
Garn: Drops Nepal
Vekt: 64g
Oppskrift: Her.

1 kommentar:

Hanne sa...

Kjempe godt tips til restegarnstrikk. Jeg sliter alltid med å finne på gode prosjekter til å bruke opp restegarnet mitt så all restegarninspirasjon er kjekt synes jeg.