søndag 2. februar 2014

Votteåret 2013

Oppsummeringa av 2013 er forlengst gjort, men eg syns likevel det er på sin plass å vise alle vottane eg strikka. 2013 var nemlig eit votteår for meg. I alt 13 par vart strikka. Mest fordi eg har dilla på mønster og farger, men også fordi eg var med på vottealongen som projo holdt på facebook.

Her er 11 av para eg strikka, to av para gav eg bort i gave før bildet blei tatt, eit par har eg gitt bort i ettertid. Eg er fornøyd og syns det er moro å kunne vise fram ei sånn samling.

Stripeleik som er lengt til høgre har eg tatt i bruk sjølv, ellers har Midnattsol havna hos ei søt jente i Trondheim og Bittamittens har havna hos ei av mine beste venninner i Valdres, Dagny har havna hos ei flott dame i Hamar. 

Resten av vottane kan du sjå nærmare på her. 

Ingen kommentarer: