tirsdag 11. september 2012

Retro Votter



Eg falt pladask for dette mønsteret når eg såg det i Familien. Skikkelige retro blomster, som dekker heile hånda. Som lyser opp i ein kald vinter. Oppskriften vart publisert i Familien nr 3, likevel tok det litt tid før eg fikk strikka dei. Sånn er det! Ting står i kø, strikkekø. Her kan du sjå orginalbildene som også var i bladet. Eg trur ikkje det blir pannebånd, syns vottene var finest.

Eg har strikka med pinne nr 3 og Rauma fin ull. Kvit og burgunderrød. Burgunderrød er ein av haustens motefarger, så desse vottene glir rett inn i motebildet. Det gikk med 50g kvit og ca 1/ 2 nøste med burgunder. 
Litt usikker på om dei blir å sjå på mine hender ut over hausten eller om dei blir ei gave.

Eg sliter fortsatt litt med ujevnheter i

Ingen kommentarer: