torsdag 27. september 2012

"Et sokkemysterium" #2

 Eg strikker videre på sokkemysterie. Til no har eg strikka clue 2 og 3. Det er moro å sjå korleis dei utvikler seg etter kvert clue. Bitta Mikkelborg lager flotte oppskirfter som er godt forklart. Eg har strikka lite mønster på denne måten, og regner meg selv som nybegynner på dette. Derfor er det bra at oppskrifta er så godt forklart.

Her kan du lese om clue 1 og lese meir om facebookgruppen.

Mønsteret synes litt her, men det syns bedre etter at sokken blir strekt litt og brukt. Det er tøft med fleirfarga garn.
Hælen har eit flott mønster som er ein variant av forterka hæl. Det gir sterke hælkapper. Absolutt noe eg kjem til å strikke meir av på andre sokker.

No må eg strikke clue 4... Blir spennande å sjå korleis den blir etterhvert.

Ingen kommentarer: