onsdag 4. februar 2009

Art pieces- Utfordring #6 09 Humor

Til denne vekas atc utfrodring, temaet er humor denne gangen, eg har brukt ein del av ein tegneserie eg fant på nettet. Eg har ordna og fargelagt tegneserie biten i photoshop og printa ut i passe str på kopipapir. Meir har eg egentlig ikkje gjort på denne ATCen...

Tommy og tigern er faktisk ein av mine favoritter, spesielt etter eg hadde nøkre striper av den på do der eg budde i fjord vinter.

Papir: raud kartong, kopipapir. Annet: svart tusj og photoshop.

5 kommentarer:

Anne Bente sa...

nåååå så sød den dog er.

Anette sa...

Tommy og tigern er min favoritt også!! Vi har denne gangen laget hver vår atc som faktisk er ganske like hverandre!! Bare at min er digital :) Men jeg likte din veldig godt!!

Benedicte sa...

så flott atc:-)

klem fra Benedicte

Scrappelise sa...

Herlige typer og herlig humor!

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Ja dette er to herlige typer. hehe
Stilig ATC, likte både tekst og bilde. :-D

Takk for at du deltar.

Klemmer

Lise