torsdag 5. februar 2009

Artsy, utfordring #5, mosaikk

Snakk om å være produktiv på feil sted... Har klart å lage to kort i kveld og sett masse på tv. Ingenting galt med å være produktiv her heime, men eg føler at det skulle vært litt meir fordelt. Den siste veka har eg vært på skula og ikkje gjort noko. Vell, litt har eg gjort, men vis det hadde gått i samme tempo som her heime hadde eg vært ferdig for lenge sea. Kanskje det har noko med at eg er litt lei av den oppgåva no???? hmmm....

Jaja... Uansett her er mitt bidrag til Artsy`s utfrodring #5. Mosaikk kort med egen laga bakgrunn. Vell... I mangel på limark, valgte eg å dele mønsteret mitt opp og sy det fast i stedet.

Eg har brukt ein sirkel til å lukke med som er bretta i to og som enn kan åpne med ein kleshekte.


Inni har eg lagd ei lomme som enn kan legge penger i, eit flaxlodd eller eit gavekort av noko slag.



Stempel: blomster frå paperbagstudio og tekst frå panduro. Blekk: versacolor: royaleblue, vanilla, black, distress ink- broken china. Papir: brazzill, akvarellpapir, lyseblå kartong. Annet: scrappersfloss, sytråd, kleshekter, embossingpulver, H2O, blomster, div dies, lumine.

1 kommentar:

Unknown sa...

Flott kort! Artig at du har sydd på mosaikkbitene! :-)

Takk for at du ble med på utfordringen!