torsdag 1. januar 2009

Topp 10 2008

Her er mine topp 10, ikkje i rekkefølge eller nummerering. Bare for moro og for å oppdatere året.

Moro med ting som skal kastest og som kan bli noko unikt, og som kan leve videre gjennom min kreative side. Som denne tomme te-boksen som vart ein gave pose.

For alle gaver som glede hos motakeren og som gir meg glede å lage.






For alt som er 3-dimensjonalt og som enn kan dekorere med papir og anna.



Sånne kort må eg lage meir av og fleire Hanglar stempel må koma inn i min samling.






For mitt første kort i ett trykk. Det er sikkert vanlig for dere dyktige scrappere, kortlagere og stemplere, men for meg var det stort. Og kjempe moro å sjå eit av mine egene kort på trykk.






For den personlige looken, og nye ideer.






Ein blanding av det moderne og det meir naturlige, og for dei utradisjonelle fargene.







Dette kortet er for meir lag på lag og collage-teknikken.





Dette kortet fordi det er typisk vintage motiv og fordi eg lika dei sjølvklebende etikettene fra panduro. Er også fyste gang eg prøver meg på lollipop-blomster, noko som eg ennå er vanskelig å få til.






Dette kortet fordi eg syns bakgrunnen på det er så flott, mitt fyste forsøk på marmorering. Eg er ikkje heilt sikker på om det vart sånn som eg hadde forventa eller tenkt det skulle bli. Alikevel syns eg denne bakgrunnen vart kjempe flott.







Dette kortet fordi det representerer alle andre kort som ikkje er kvadratiske og rektangulære. Og for alt det kreative.







Og no oppfordrer eg andre til å gjøra det samme.

Ingen kommentarer: