onsdag 28. januar 2009

Kort med liquid masking film og distress ink

Då eg begynte å utforske denne teknikken ville eg ta nokre bilder under vegs for eventuelt å dokumentere det seinere. Bildene eg tok den gangen kom godt med, fordi denne veka på skula har vi jobba med photostory. Eg brukte bildene eg tok i forbindelse med denne teknikken og utarbeida denne photostoryen.

Teknikken eg har brukt er maskering med Liquid masking film og distress ink. Eg har maskert detaljer på treet og brukt ditress ink og vaten på ei spruteflaske og/eller svamp til å farge bakgrunn, blader, stamme osv.
Etter på har eg drodla litt med svart tusj og påført diamond glaze.




Her er det ferdige kortet, ferdig montert.


Blekk: distress ink: peeled paint, walnut stain, woorn lipstick, broken china. Papir: akvrall papir, brun brazzill og grå kartong. Annet: liquid masking film, svart tusj, diamond glaze.

Ingen kommentarer: