lørdag 23. februar 2013

Sitteunderlag

Det er lenge sea det har vært noko fedig strikka på bloggen. Travelt med studier og div andre ting. Sånn er det bare i blandt.

Eg hadde som mål å bruke opp Eskimo og Easy garn som har blidt lagra ei stund. Til dette la eg opp 64 m på pinne 9. Det gikk med 357g garn, 100g var Easy garn. Eg strikka det i rillestrikk. 2 omg i ein farge, så 2 i ein anna farge, og tvinna inn endene etter fargeskift. Det var igjen litt rester som eg strikka heilt tomt, noko som gav meg fargeskift midt i omgangene. Denne måten å bruke fargene på gav meg to forskjellige sider. Tova det på 40 grader med OMO og Milo sammen med to håndkler. Det gjorde at det krympa mykje, men vart også tjukt og kompakt.
Dette skal nok varme godt til påske og ut over våren.



Ingen kommentarer: