onsdag 31. oktober 2012

Gryteklut-byttering: Gryteklut #1

No kan eg vise fram den første grytekluten eg hekla til gryteklut bytteringen eg er med i på Ravlery. Denne grytekluten skulle eg sende til Torirot. Bildet har eg også lånt fra henne.
Temaet for oktober byttinga var "sommerminner" og "gammel og god". Eg valte "sommerminner". Blomstene eg hekla har eg sydd på og brodert på kjernen. Ellers har eg brukt gryteunderlag-oppskriften til Bad Monkey som grunn oppskrift. Eg har også hekla kjedemasker rundt, sånn at dei blei liggende oppå. Eg hekla  den dobbel i to deler som eg hekla sammen, så denne grytekluten er skikkelig tjukk og god. Ingen fare for å brenne seg. Den er også ganske stor i og med at eg liker gryteklutene litt store.

Hekla med Muskat fra Drops og pinne nr 3,5.

Eg gleder meg til å få grytekluter i posten og glede andre med mine.

Ingen kommentarer: