mandag 11. juni 2012

Malta og framtida

Bloggen har blidt nedprioritert den siste tida, det skjer rett og slett for mykje i livet mitt for tida. Og eg føker for å fortelle litt av det her. Eg avslutter "friåret" mitt med 14 dager på Malta. Stor koser meg! Vi snakker blue lagoon, blue grotto, valletta, sol og bading sammen med kjæresten.
Før dette slutta(!) eg i jobben min og har bestemt meg for å begynne å studere igjen. Etter 4år med kunst og design, har eg bestemt meg for å studere byggdesign. Sommerkurs begynner alt etter at eg kjem igjen fra Malta, så då blir det studielivet igjen. Eg veit ikkje korkeis det vil gå med hobby og blogging i perioder, men håper at det fortsatt skal være ein del av livet mitt.

Til neste blogginnlegg, kan dere kose dere med bilder fra Malta.


-Følg meg på instagram: solas06

Ingen kommentarer: