søndag 26. september 2010

Bursdagskort og nydelige haust bilder.

På dette kortet har eg brukt leire. Eg såg ein artikkel i Ett trykk om bruk av leire på kort og fikk lyst å prøve. Her har eg enkelt kjevla, skjært ut og trykt med stempel. Etterpå har dei fått eit lag med perfect pearls over.
Rubons frå ett trykk, leire, glimmermist, halvperler og forskjellig kartonger. Heilt enkelt og greit.
---
Eg leiker meg med kamera. Har blitt den heldige eiger av eit canon eos 500D. Etter fotokurs på skula, har eg fått dilla. Fortsatt mykje fram og tilbake med blender og lukkertid, men eg føler eg begynner å beherske det og ikkje minst forstå sammenhengen. Nydelige hustfarger kunne jo ikkje være ufotograferte når eg skulle heim til Valdres denne helga. Vakre Valdres! 
Her er nokre bilder eg tok i dag. Nydelig vær, nydelig natur. Skulle meir enn gjerne vært på fjelltur, men pga sjukdom så kan eg ikkje det på ei stund. Fikk være med pappa og veslebror opp i område der robåten og stølen ligger. Kjempe fint!

Ølsjøen.

Ølsjøen.

 Nydelig!
 Litt lyst, men er fortsatt fornøyd med resultatet.
 Studie av flue.
 Snø i fjellene.
Jordet med sauer på. Nydelige farger.
 
Ein av sauene heime på garden.

Ingen kommentarer: