onsdag 12. november 2008

Sukkersøt #15, skisse #4

Då er det på tide ta eg også legger ut mitt bidrag til sukkersøt utfordringen. Denne gangen er det ei skisse vi skal ta som utgangspunkt.
Her er mitt bidrag:

Motivet er etikett stickers frå panduro, og der det skal være tekst har eg brukt eit mønster ark med julehelsing på i forskjelliger varianter. Dette er fyste gang eg lager sånne blomster og setter på kortet, er ikkje heilt sikker på om eg lika min variant.

Blekk: versacolor: burgundy, olive, black, distress ink: old paper, walnut stain, stazon : forestgreen, brilliance: moonlight withe. Papir: mønsterark frå daisyd`s, ark med gamal tekst, juletekst papir, raud brazzill, reaste kartong. Annet: knapper, scrappersfloss, etikett stickers frå panduro, palletter, dies frå Qk.

4 kommentarer:

Kristine sa...

Ååå så herlig dette kortet var!
Elsker disse vintage motivene altså! Og de hjemmelagde lollipops blomstene er jo så flotte!
Takk for at du deltar!
Klemmer fra KRistine

Inger-g sa...

Kjempekoselig julekort. Nydelig motiv og farger.
Ha en fin kveld :-)
Inger

Maya sa...

Åhhh så nyydelig julekort!
Lekkert motiv og nyydelige blomster du har laget!
Takk for at du deltar,
klemmer fra Maya :)

Bente sa...

Du har fått frem den gode, gamle julestemningen med dette kortet! Nydelig:=)