mandag 25. august 2008

Do rull og criss cross

For ei stund sea kom eg over ein blogg med eit innlegg om criss cross kort. Eg tenkte at dette kunne være moro å lage, og for å få meg bort frå det vanlige oppsettet som eg alltid bruker.
Mitt er skakt og litt kjedelig, men det var ein utfordring for meg og litt moro samt å lage. Men også litt vanskelig. Her ser du mitt resultat.
Inni kortet.
Kortet kan åpnes.

Stempel: Dreamer 4- paperbagstudio, swirlestempel (ukjent), butterfly- pennyblack, bord stempel (ukjent). Blekk: versamark, stazon, distress ink- walnut ink. Papir: Mønsterpapir, mulberrypapir, raud og grå kartong, notatblokk ark. Annet: Gull, blank og raud embossingpilver, eylets, bånd og tråd stomper, QK christmasflower og blader, charms.
Dorull kort.

Eg har utfordfra meg sjølv etter å ha sett på internett om dorull kort. Eg kasta meg på tanken og tok utfordringa. Spenande med mindre formater og med så mange sider som må dekkes. Her ser du resultatet av mine dorull kort.


Stempel: tekst frå kreativ hobby, svirle frå mangolia. Blekk: distress ink- peeled paint, worn lipstick, versamark, chalk ink pad. Papir: akvarellpapir, kvit glossy papir. Annet: svart embossing pulver, retro punsher, floss, brads, eylets, perler, charms, glitterlim.


Stempel: Bil lett frå papirgleder. Blekk: Versamark, distress ink- Valnut stain og faided jeans. Papir: akvarellpapir, brun brazill, mønster papir. Annet: gull embossing pulver, retro punchere, heimelaga sjablong, gull tråd, perler, eylets, brads, glitterlim.
Solbjørg.

Ingen kommentarer: